Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Negativ relation søges :)
Anita-
Madsen
Newbie
Send besked
Indlæg Negativ relation søges :)
den: May 28, 2012, 15:40

Nå, nu tager jeg efter alle jer andre der har søgt.

Jeg har Allerede flere positive relationer, men synes så jeg står i stor mangel angående negative relationer - blot en enkelt negativ ville være dejligt, så der kan komme lidt mere spil med. :)

Min figur, Céleste, er 20 år gammel, og hun er brettonniansk bonde under ridderen Pascal de Saint-Martrial- desuden arbejder hun også som garver meget af tiden. Hun kommer ofte over mod skjaldelejren da hun har levet med dem i et par år førhen og derfor er gode venner med dem. Hun kommer også indimellem over i lægehuset, har hun gjort lige siden de kom til Khypris(hun er også lidt interesseret for lægevidenskaben), og hun har to venner der. Hun kan godt virke lidt kold til tider da hun ikke har det så let med at sætte sig ind i andre folks følelser og tanker.

Nogen der gerne vil have en solid negativ relation op at køre? :)

Proud cosplayer. Finally picking up LARP now. ;)

Anita-
Madsen
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Negativ relation søges :)
den: May 30, 2012, 23:24

Evt kunne det være meget godt hvis en Morr præst meldte sig... hvis vi har sådan nogen til stede... grunden vil blive nævnt over pm :)

Frederikke-
Høyer
Newbie
Send besked
den: June 6, 2012, 13:22

Hej. Jeg vil meget gerne havde en negativ relation. Jeg ved ikke i hvilken form eller hvordan den skal foregå, men vi kan jo skrives over pm og finde ud af det.

Min rolle hedder Natali og er den yngste(15-17 år, alder ikke helt bestemt) i Vinchinours vingård, dvs. brettonniansk vinbonde. Så vidt jeg ved er vi under den gode ridder. Hun elsker fortællinger og historier. Hun har en del søskende. Jeg har ikke gennemarbejdet rollen helt til slut endnu, men regner med at lave hende igennem de relationer jeg får.

Måske vil det ikke passe til vores roller med en negativ relation, måske vil det. Jeg er ihvertfald frisk på at finde på noget fedt. Så hvis du vil, er det en mulighed.

Frederikke-
Høyer
Newbie
Send besked
den: June 6, 2012, 13:23

:)

Anita-
Madsen
Newbie
Send besked
den: June 8, 2012, 23:57

Ja det må vi jo så nok hellere finde ud af når du har din rolle helt på plads. :3

Frederikke-
Høyer
Newbie
Send besked
den: July 4, 2012, 02:35

Det har jeg nu. Så hvis du er frisk, er jeg det stadigvæk :)

Jeppe-
Smaug-
Rasmussen
Newbie
Send besked
den: July 4, 2012, 02:57

Du skal være mere end velkommen til at skylde os penge, og SAMTIDIG være en dårlig betaler! We love that!

Den gyldne glæder sig!

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.232 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.