Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Hvem har min/mit....?
Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
Indlæg Hvem har min/mit....?
den: July 17, 2012, 21:23

Søg og du skal finde... Måske... Hvis ikke det er blevet spist af forlov-mudder-monsteret...

Men om ikke andet, ville jeg gerne vide hvem der har min træ-spise-skål... Den er ikke så stor max 15 cm. i diameter og så er den graveret i bunden med JG og et kryds.... Den burde ikke være så svær at kende... Den er blevet taget fra et bord der stod ude foran Kurtisanernes hus (Casa di Bella) som lå i samme "gård" som badestuen og vaskehuset...

Og joh, jeg har kigget i "forsvundet og fundet", men der var den ikke...

Kan personen som har den ikke sende mig en PM eller ligende, så vi kan finde ud af hvordan jeg får den igen...?

Det er en magen til den på billedet...
Image

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

jeppeschmi-
dt hansen
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Hvem har min/mit....?
den: July 19, 2012, 00:33

jeg har mistet en rapier. jeg mistede den mandag da jeg tog hjem fik jeg den ikke med. http://www.skianmhor.co.uk/images/Rapier%2001c.jpg her er et billed af den

Lisbeth-
Heidemann-
Torfing
Newbie
Send besked
den: July 20, 2012, 21:32

Jeg har mistet ca. halvdelen af de masker, som jeg lejede ud til maskeballet. Folk, som ikke fik afleveret deres maske tilbage, må meget gerne sende mig en PM, så finder vi ud af noget.

VH Lisbeth
- Fiametta Ferioli

Andrea-
Zielinski
Newbie
Send besked
den: July 21, 2012, 11:56

Jeg har mistet mine penne og mit blæk - dvs. jeg fandt dem ved Lost & Found og så lagde jeg dem fra mig ved kartoffelskrælningen.
Ydermere har jeg mistet nogle kragefødder, to hørbandager (Som jeg MEGET gerne vil have igen, det var ikke mine, de er delt i to i hver ende) og to lædertasker med pergament og et alfabet i den ene og kan ikke huske, hvad der var i den anden.

Malene-
Grim
Newbie
Send besked
den: August 9, 2012, 20:20

Jeg har mistet en rød uld-kappe fra Dragon's Lair i L/XL. Den vil jeg meget gerne have tilbage hvis nogen har den liggende: http://www.dragonslair.dk/product/kapper-og-kaaber/cape-wool-dark-red-largexlarge.aspx

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.247 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.