Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Peberteltet
Hannah-
Schmidt
Newbie
Send besked
Indlæg Peberteltet
den: May 31, 2012, 10:25

(Det her er det samme indlæg som det jeg lavede i Tilea's forum x3 Synes bare at det også skulle være her i tilfælde af at folk ikke kigger så meget derinde x3)

Hey!

Så er tiden kommet! De glade tider er på vej, i hvertfald for en tid. Peberteltet og dets beboere er kommet til Khypris, men kun på gennemrejse. De er en flok gøglere/sigøjnere, som kun ønsker at nyde livet og dets goder! Underholding er deres speciale. Placer os på en kro og det er pludselig en fest! Overalt lyder sang, bjælder og musik. Og engang imellem kan man være heldig endda, at overvære et af deres fantastiske teaterstykker! Og faktisk har en lille fugl sunget om at de denne gang i selveste Khypris, vil vise deres værd igen! Ja, i hørte rigtigt! De vil opfører et skuespil som vil få jer til at sidde ude på kanten af bænken, få jer til at bide jeres negle til bunds. Det vil få selv den hårdeste ridder til at flæbe og selv den mest hæslige til at virke guddommelig smuk!
Der vil være dramatik, slåskampe, kærlighed og måske en smule komik! Mød op og vær glade, glæd jer til jeres livs største oplevelse!

Fortællingen om Klokkeren og Sigøjneren vil med sikkerhed tage bo i jeres hjerter!

_________________________________________________________________________________

Og nu til noget mere seriøst og offgame agtigt! haha x3

Mit navn er Hannah, og jeg er lige pt talerør mellem jer dejlige mennesker og andet, og den gruppe jeg tilhører, nemlig Peberteltet!
Vi er en gruppe som blev dannet til Tempus Vivo sommerscenarie sidste sommer og vi har igennem hele året forberdt os på teaterstykket Klokkeren fra Notre dame - vores egen amatør version.
I år gad vi ikke med til Tempus da der ikke var særlig mange spildage og ja det hele gik i kage og vi måtte finde et nyt sted. Så var det at Khypris dukkede op. Det så meget lovende ud og vi begyndte straks at planlægge og skrive evt. sange om osv.
Vi glæder os alle helt utroligt meget til at deltage i Khypris og ser meget frem til at møde en masse nye mennesker, men nu kommer der et lille "problem" ind. Vi kender ingen! Vi har næsten alle kun spillet live rollespil på sjælland, selvom 3 af os kommer fra jylland. Så liver miljøet er ret fremmed for os her på jylland. Dermed vil vi gerne hører om der er nogen her der kunne tænke sig at interagere lidt med vores gruppe så vi kan aftale at den måske er sur på den på grund af dette og så råber de lidt, laver en masse ballade og så bliver det til sidst noget stort for begge parter. Det var dog kun et eksempel!

Så hvis folk er villige og tør lægge sig ud med La Familia Voyant så kan i bare skrive til mig
Det er desuden også mig der har ansvar for den hjemmeside der er igang med at blive lavet, jeg håber at den vil komme op inden Khypris men jeg kan ik love noget.
Image
(BTW vi er en del flere end der er på billedet her)

liserasmus-
sen
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Peberteltet
den: June 12, 2012, 13:14

Står der "Ridder Phillip vender tilbage, nu med hest?" HARHAR HAR HAR XD

Hannah-
Schmidt
Newbie
Send besked
den: June 12, 2012, 18:34

Rettelse: Ridder Philip og skøgerne, nu med hest, i peberteltet vender tilbage næste år x3
Den blev lavet til Tempus Vivo sommerscenarie sidste sommer.. x3 Vi har en der hedder Philip i gruppen som er vores helt egen lille "ridder" x3

Palle-
Jensen
Newbie
Send besked
den: June 12, 2012, 19:01

Hej "Pebertelt":::
Mit navn er Palle, Ingame Eric Von grauen. Jeg er den ledende præst i Morrs Kult til Khypris....
Jeg synes jeres indgang til spillet er helt fantastisk og glæder mig meget til at se jeres skuespil. Hvad ingame spil angår, er jeg helt med på at lave noget. Der kunne være flere forskellige indgangsvinkler til "samspillet". Feks: hvis jeg oplever, at nogen fra jeres gruppe/trup er for " næsvis" over for præster, vil der højst sandsynligt ske et mindre vulkanudbrud fra min side af, da min karakter er meget ærekær!! Et andet eksembel kunne være, hvis jeg eller nogen fra kulten forsøger at hyre nogen af jer til et mindre pænt job, og vi så føler os snydt... så skal der nok blive råbt lidt... Der er masser af muligheder... Hvad tænker du/I selv, kunne passe ind? Jeg glæder mig til at høre fra jer igen.
VH Palle aka strid Morr-præst.

Palle-
Jensen
Newbie
Send besked
den: June 12, 2012, 19:03

I er meget velkomne til at sende mig en PM hvis vi skal aftale noget mere "privat" ..
VH Palle

Hannah-
Schmidt
Newbie
Send besked
den: June 13, 2012, 14:24

Jo self! Har sendt en PM :)

Morten-
Tellefsen
Newbie
Send besked
den: June 13, 2012, 23:00

Vi bør nok også kende hinanden... Vi er La Familia Pirazzo...

Hannah-
Schmidt
Newbie
Send besked
den: June 23, 2012, 10:57

Ja helt klart! :D Send mig en PM med hvad du mener er vigtigt at vide osv ^^ Så svarer jeg tilbage så hurtigt jeg nu kan :D

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.281 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.