Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: søger negativ relation
Sara-
Soegaard
Newbie
Send besked
Indlæg søger negativ relation
den: May 24, 2012, 11:43

Hej alle.

Jeg søger en fjende/rival/ond tvilling eller hvad det nu kan være til Khypris.
Min karakter Sina ejer caféen "Sieasta - et stykke af Tilea" med sin mand Enzo. SIna elsker sladder, men kan være meget kontrollerende, hidsig og ingen skal prøve at tage noget der er hendes. Hun er meget stolt over sit hjemland, deres love og traditioner.

Jeg kan også altid bruge en veninde/ven mere, hvis der er en eller flere der er interesseret.
Så skal vi være venner/fjender??

Tanja-
Brochner-N-
ielsen
Newbie
Send besked
Indlæg Re: søger negativ relation
den: May 24, 2012, 19:13

Jeg er frisk.. Min karakter er en bonde pige fra Bretonnia, men hun er ikke tæt knyttet til Bretonnia eller hader Tilea.. Men hvis vores karakter kom skævt ind på hinanden fra starten af, og vedligeholdt fjendskabet. Ville det være en ide?? Vi kan altid finde ud af mere, hvis det har din interesse.
Hvis det har, så bare send en pm til mig :)

Johannes-
Christense-
n
Newbie
Send besked
den: May 27, 2012, 20:56

som tileansk skjald vil jeg være henrykt over at være gode venner med den lokale caféejer. så hvis du giver en øl, giver jeg en sang, og hvis der kommer ballade i Kroen får de en omgang med lutten. Hva' siger du?

Tanja-
Brochner-N-
ielsen
Newbie
Send besked
den: May 27, 2012, 21:37

Jeg har snakket med Signe fra din gruppe (vi går begge på Østerskov) Og lavet en positiv relation, ud fra at vores ville være negativ. Med det tænkte vi det kunne være sjov, hvis Signes og min karakter brugte en del tid sammen, nok også hvor i bor, og din karakter så ikke kunne lide mig.. Tror det ville give en del spil. :)
Jeg er ret sikker på at den idé du kommer med sagtens kan bygges på? Dog er det kun Vin med snak vi servere (meget fin vin ;) ). Hvis du har den relation til en eller flere i min gruppe, så du kommer og spiller med vin som betaling, vil jeg nok skule en heldel (og måske lidt mere end skule af og til). Hvis du er med på den idé, tror jeg det ville give en del spil. :D

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.214 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.