Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Fastlagte grupper?
Palle-
Jensen
Newbie
Send besked
Indlæg Fastlagte grupper?
den: January 2, 2012, 13:58

Hej.
Jeg har set på de grupperinger, der er beskrevet under "Grupper". Det ser spændende ud. Jeg har et par enkelte spørgsmål, som jeg sikkert kan få svar på her igennem.

Kan man lave nye grupper ud over de, der er der i skrivende stund (2/1 2012)?

Hvis man skal med i en gruppe, hvordan "ansøger" man så?

Jeg kune godt tænke mig at lave en "gruppe" der er en kirke til Morr, da jeg gerne ville spille præst. Jeg har en masse ideer til, hvordan jeg og nogle flere kunne skabe et spændende spil på den baggrund. Må og kan jeg det? - eller skal man i så fald gå ind under en anden "gruppe"? ( Jeg har lidt svært ved at se ham som en del af en kro eller et handelshus... tror det er skidt for omsætningen ;) )

Håber på svar snarest, da det ellers lyder virkeligt godt. Glæder mig til Scenariet.
VH Palle

Thomas-
Aagaard
Administrator
Send besked
Indlæg Re: Fastlagte grupper?
den: January 2, 2012, 14:07

Dem der er under "grupper" er blot de grupper vi ved der kommer. (typisk fordi den person/grupper der er nævnt har været i kontakt med os)

Hvis du vil med i en af de grupper, så forsøg at kontakte dem via forumet. (send en PM)

Tilsvarende med listen over grupper i tilmeldingen. Efterhånden som folk sender os en mail om deres gruppe, så bliver de tilføjet listen.

Du kan sagtens lave en gruppe selv.

Vi vil gerne have en morr præst eller to.

Palle-
Jensen
Newbie
Send besked
den: January 2, 2012, 15:22

Mange tak for svaret.
Det lyder rigtig fint. Jeg skal nok få lavet en gruppe hurtigst muligt. Jeg tænker, at i en sådan gruppe kunne der jo sagtens indgå, ud over et par præster, måske en tjener, et par vagter og gravere.
Vh Palle

Palle-
Jensen
Newbie
Send besked
den: January 2, 2012, 16:00

Hej Igen.
Nu har jeg forsøgt at lave en gruppe og tilmelde mig. Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt tilmeldingen er gået igennem. Jeg far fulgt skridtene 1-4 og trykket send... men så skrev den "erro kulturer.." Hvor kan jeg se, om det er gået igennem?
VH Palle

Thomas-
Aagaard
Administrator
Send besked
den: January 2, 2012, 16:00

Husk Morrpræster er effektivt blot bedemænd. (Og kan evt. noget med drømmetydning.)
Jeg tvivler på at der er spil til mere end 2-3folk og kan ikke rigtigt se at der skulde være behovet for vagter. Tror umiddelbart de vil komme til at kede sig.

Men smid en mail i vores retning på mail@khypris.dk med:

• Navn på den ansvarlige for gruppen.
  • evt. Forening,
  • En kort (maks. 200 tegn) offentlig beskrivelse at gruppen.
  • Gruppe størrelse?
  • Hvordan tjener i jeres penge?
  • Kultur? (alle i gruppen behøver ikke være fra samme kultur)
  • Hvorfor er I flyttet/flygtet til Khypris?
  • Lidt om hvad for noget spil i ønsker og hvad i gerne vil til scenariet.

Edit: Din tilmelding er ikke gennemført.
(der er 4 sider i tilmeldingen. Det sidste du gør er at vælge hvordan du vil betale)

Palle-
Jensen
Newbie
Send besked
den: January 3, 2012, 12:54

Hej. Nu har jeg sendt jer en mail, ang gruppen til Morrs kirke ud fra ovenstående. Det er muligt, at der kun er plads/spil til 2-3 pers, men det må I bestemme. Jeg kunne nu godt se, en del mere, men I kender jo plottet bedre end jeg...
Ang. tilmelding, så har jeg gennemgået alle 4 sider..op til flere gange... desværre med samme resultat..
VH Palle

Thomas-
Aagaard
Administrator
Send besked
den: January 3, 2012, 13:07

Vi har modtaget din mail. Der skal nok lige komme et svar inden for et par dage.

Hvilket browser bruger du?
Systemet er vel testet på en 15 forskellige maskiner. (med lidt forskellige browser og styresystemer) uden der har været problemer.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.338 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.