Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Søger gruppe
Ulrich Von-
Blücher
Newbie
Send besked
Indlæg Søger gruppe
den: January 7, 2012, 19:53

Hej
Jeg er en ung mand på 24 fra Ikast som søger en gruppe at spille med.
jeg har spillet live i ca 10 år og været hele vejen rundt.
jeg er frisk på at spille med en ny flok mennesker og også frisk på en udfordring

jeg har ikke noget imod at skulle bevæge mig for at komme i kontakt med min gruppe, da jeg ikke regner med at i er fra Ikast. :)

mvh.
Ulrich von Blücher

Harriet-
Wraa
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Søger gruppe
den: January 13, 2012, 00:03

Hej Ulrich.
Jeg er "mamma" i en gruppe der er ved at blive konstrueret. Jeg har ikke helt styr på hvormange vi er i gruppen pt, men de fleste af os er fra silkeborg eller århus, og vi kommer til at lave en gruppe der har mottoet "styrke i tal" indtil vidre, har vi kun fundet ud af at jeg og en anden er gruppens "overhoveder" vi er et par søskende fra tilea, som er flygtet fra vores by, under vores rejse til khypris er vi stødt ind i mennesker som vi har tilbudt at kunne rejse med os og bo under vores "navn" hvilket giver dig stort spille rum hvis du har noget du gerne vil, og da vores gruppe ikke er fast sat på nogen måde kan du også få lidt med bestemmelse i hvordan det kan foregå. men hvis du vil lege med så bare skriv :D

Hilsen Harriet Aka Mamma

marcussore-
nsen
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Søger gruppe
den: February 2, 2012, 08:28

hej Harriet
vi er to delvist fra århus og skovby, der søger en familia som vi kan være en del af.
vi skal spille tileanere og så faldt jeg over dit indlæg til ulrich og så tænkte vi at det lød som en god gruppe som vi godt kunne tænke os at være en del af.
"styrke i tal" er et nice motto

mvh
Marcus

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.182 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.