Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Søger spiller til Fjernskak
Thomas G.-
Nielsen
Newbie
Send besked
Indlæg Søger spiller til Fjernskak
den: June 25, 2012, 16:47

Stephan Kupfer Klauengeld og Baldur Glanz Klauengeld fra den stolte familie Klauengeld, søger en værdig modstander til at deltage til et spil Fjernskak under spillet.

I tilfældet af at man ikke er med på hvad Fjernskak er, så kan jeg hurtigt forklare det. Det er ikke anderledes end skak, men hver spiller sidder hvert sit sted, med hvert sit skakbræt, og sender en løber eller tjener afsted med en seddel, hvorpå ens træk står beskrevet, som feks A2 til A4. Modstanderen sender så en besked tilbage, hvor hans træk står på og så videre. På den måde kan et spil komme til at vare en god dag, eller et par dage, men stadig opnå at være noget så ubelejligt spændende, uden at man skal dedikere hele ens tid til det.

Hvis man er interesseret i at deltage, så send mig en privat besked, så finder vi ud af noget.

Mvh
Familien Klauengeld

Thomas-
Aagaard
Administrator
Send besked
Indlæg Re: Søger spiller til Fjernskak
den: June 25, 2012, 19:03

Der er et par gode skatspillere blandt ridderne... men spørgsmålet er om de vil spille skat med en bonde. Måske de netop er villige til det, fordi de ikke skal sidder overfor denne.

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
den: June 25, 2012, 20:25

Man behøver vel ikke at vide hvem man spiller med... Hvilket jo kune kan gøre det sjovere og måske mere spændende...
Og når så den ædle ridder finder ud af at han er blevet slået af en simpel bonde... Uhh jeg kan lugte en konflikt eller bare en bonde der har placeret røven i klaske højde...

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

Thomas G.-
Nielsen
Newbie
Send besked
den: June 25, 2012, 20:52

Ideen er god, men kræver at din tjener/løber ved hvem du spiller mod, og kan du stole på ham?. For hvor sender du din tjener hen, for at fortælle din modstander dit træk, hvis du ikke ved hvem det er?

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
den: June 25, 2012, 20:57

True... Men hvis der nu var en opslags tavle, så kunne man jo hænge sit træk der...

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

Thomas G.-
Nielsen
Newbie
Send besked
den: June 25, 2012, 21:13

Stoler ikke nok på.. visse dele af Khypris.. Til at jeg ville betro mine skaktræk til dem, vist på en tavle, heh!

Thomas-
Aagaard
Administrator
Send besked
den: July 4, 2012, 04:01

Jeg ved ikke om i har hørt fra nogle af ridderne, men snakkede med steffen kanstrup her i dag.
Og han var umiddelbart frisk på et spil fjernskak.

Magnus-
Saugbjerg
Newbie
Send besked
den: July 11, 2012, 10:44

jeg er på har selv et skak spil med

spiller som Pedro Vexator

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.169 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.