Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Tzarens Hof
Andrzej-
Dziezyc
Newbie
Send besked
Indlæg Tzarens Hof
den: May 12, 2012, 22:32

Kære alle

Hoffet vil selvfølgelig gerne være med i relationsræset, men da jeg ikke vil koordinere relationer på tværs af grupper ene mand, kommer det indledningsvis til at foregå på følgende måde:

- Du/I sender mig en PM/mail med et par linjer om en relation til hoffet. Er denne relation til hoffet generelt, bliver det igennem mig og jeg sørger for at hoffet kender til relationen.

- Såfremt du/I ønsker en relation til en bestemt person, særlig type karakter eller bare en fra hoffet som ikke er mig (eller som er mig), skriver I stadig et par linjer via PM/mail til mig, og jeg sørger for at sende det til den rigtige person. Derudover sørger jeg selvfølgelig for at udveksle kontaktoplysninger på jer alle, således koordinationen fremadrettet kan foregå direkte. Dette gør at der er mulighed for relationer ved hoffet som ikke alle kender til.

Håber det giver mening! ;)

/Andrzej

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Tzarens Hof
den: May 13, 2012, 18:03

Har du snakket med Nadia med hensyn til en eller anden form for relation til Casa di Bella?

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

Andrzej-
Dziezyc
Newbie
Send besked
den: May 13, 2012, 18:20

Njarj, ikke siden Gloria Mundi hvor vi bare snakkede om at der var god mulighed for spil og at vi eventuelt kunne tage det ingame. Jeg ser jer mere som en handelsaftale fremfor en relation fra gamle dage, men er klar på det meste.

Hvad synes du, vice Mama?

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
den: May 13, 2012, 19:50

Jeg er helt sikker frisk på at have en gammel handels aftale... Det ville give os nogle flere steder at færdes... Og hvor pigerne kan udøve deres magi.. :D
Men jah, eftersom det ikke virker som om vi skal arrangere det helt store i forhold til husenes relationer så kan vi fint tage den ingame...
Hvis du finder på noget sjovt eller spændende som du synes vi skal involveres i så sig endelig til... Også hvis du finder på en sjov historie om hvorfor vi har lavet den her aftale... Så skriv endelig.. :D

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

steffenjor-
gensen
Newbie
Send besked
den: May 14, 2012, 08:52

Hej Andrzej

Har du snakket med Jesper(Fifi) vedr. lidt relationer til det kislevitiske dukketeater m.fl.(vores gruppe er blevet splittet op i lidt flere undergrupper)?
Jeg har det egentlig på min todo at skrive til jer, men er lidt i tvivl om Jesper er kommet mig i forkøbet, da han snakkede om at gøre netop dette :)

- Steffen

Andrzej-
Dziezyc
Newbie
Send besked
den: May 14, 2012, 11:44

@ Jeanett: Lad os sige at vi har en aftale om at arbejde sammen og tage resten ingame i starten af spillet. Så kan vi begge tænke nogle tanker om hvorfor, hvordan og hvorledes frem til spilstart.

@ Steffen: Lad mig høre hvad du har på hjerte. :)

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
den: May 14, 2012, 17:04

Helt i orden... Så kan jeg også få pigerne med i det.. :D

steffenjor-
gensen
Newbie
Send besked
den: May 15, 2012, 07:56

You have been PM'ed.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.36 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.