Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: 1 [2]
Forfatter Emne: hvem er hvem og hvor kommer du fra?
jonatanfab-
er
Newbie
Send besked
Indlæg Re: hvem er hvem og hvor kommer du fra?
den: April 29, 2012, 23:14

- Nyt indlæg længere nede -.

Anne-
Emilie
Newbie
Send besked
den: May 15, 2012, 20:15

Jeg spiller Fanny Fuchs, den unge og ambitiøse lærling hos de 13 staters største kunstner, Manuela Abendroth. Vi tager imod bestilling, om det er til din valgkamp, reklame for din bod eller et familie portræt, så tegner og maler vi det for klingende mønt.

jonatanfab-
er
Newbie
Send besked
den: May 18, 2012, 01:46

Dejligt at kunne komme med til det her scenarie og ser frem til at spille med/mod gamle venner og nye folk.

Kort om rollen - Hvorfor er min rolle i khypris
Jeg skal spille den adelige Marius Schaeffer von Wittenburg som er ankommet til Khypris fra Sylvanien for at vinde hæder og magt i det lovløse område, da arvefølgen i hans hjemland blev forlænget på ubestemt tid på baggrund af Vlad von Carsteins skabelse af vampyradelen. Det kan ofte være svært at arve fra én som ikke dø, så han har siden hen fået husly under Enkefrau Falkenheyn. Intet at miste, alt at vinde.

Hvad i kommer til at kunne forvente af mig/min rolle?
Mit mål med denne rolle er at skabe et billede af en kejserlig adelig som kun har titlen til gode, sit sværd/rustning, 2 håndgangne mænd og en god dosis ambitioner der vil frem i Khypris´ gader af blod, pis og klingende mønt. Her vil jeg forsøge at fremme tanken fra Kejserrigets udgangspunkt om at man som adelig ikke kun kan skjule sig bag titlen/slægten og der skal gøres en aktiv del for at få magt.

Mvh Jonatan Faber
- Der har forberedt en ekstra rolle til scenariet. Det bliver mægtigt!

christian-
niclas
Newbie
Send besked
den: May 23, 2012, 23:46

Nu hvor en god del af min gruppe har skrevet må jeg heller også.

Jeg spiller Gustaf von Eichendorff , han "kæmpede" under General von Eisingfurt i kampen mod vampyrene. Da han var blevet købt ind i hæren blev han løjtnant. Da han også viste sig ikke at kunne finde det, endte han med at bliver forflyttet efter at hans far var forsvundet. Han endte til sidst i staben hvor han blev ansvarlig for deres rapporter og alt andet papir. Idag sælger han ud af alle de fine papirer og alt andet som han to på nakken da de måtte trække sig.
Gustaf har en del traumer med fra vampyrkrigen som han prøver at drukne i mjød og vin.
Gustaf kan godt være lidt paranoid over for sine kunder og beder nogle gange om at se tænderne for at tjekke de ikke er udøde.

Claus-
Gajhede
Newbie
Send besked
den: June 14, 2012, 14:54

Herbert Von Dunkelherbst.
Omrejsende videnskabsmand. nyeligen ankommet til khypris.
Gammel, høflig med små autistiske træk.
Holder til sammen med de unge alkymister i Der Wissen Hause.

mortenbron-
dum
Newbie
Send besked
den: July 10, 2012, 02:58

Jeg skal spille jeres alle sammens Verena-præst, Wolfgang Gerecht, der dog har mistet illusionen om, at retfærdighed eksisterer i grænserigerne, da jeg frygter for at blive lynchet af en vred pøbel, der er utilfreds med mine domsafsigelser og derfor til tider hellere dømmer den upopulære person skyldig frem for at lade retfærdigheden ske fyldest.

(Beklager det store billede, ved ikke lige, hvordan jeg gør det mindre).

Image

Christian-
H.-
Beksgaard
Newbie
Send besked
den: July 10, 2012, 08:16

Jamen så vil jeg da også lige give mit besyv med her på falderebet.

Jeg spiller Toman Guonwolt Heike, Bestyrer i Heikes Herligheder, og en stolt borger. Han plejede af være den noget forkælede, midterste søn af Enkefrau, men på vejen til Khypris omkom Tomans storebror under tragiske omstændigheder, hvilket var noget af en brat opvågning for den 24 årige dreng. Vel klar over at han er den ældste herre af navnet Heike, er han nu blevet en mere ansvarsbevidst og kærlig mand over for de få der står ham nær. Ja selv kusinens telianske mand, anser Toman for en god ven (hvis ikke et fuldbyrdet familie medlem).
Toman nyder at gå omkring og ytre sin mening om kejserrigets overlegenhed til alle der lytter, og er en stor fortaler for en retsstat efter kejserligt princip. Han går meget op i at retfærdigheden sker fyldest, efter lov selvfølgelig, og har det med at hertse efter folk han ser som værende ansvarlige for dette (Deriblandt den gode Verenapræst).
Da Toman for et års tid siden kom til Khypris var hans xenofobiske tendenser meget udtalte, men efter at være tvunget til at leve sammen med folk og fæ fra de andre kulturer, er hans næse kommet ned fra skyen, og han taler nu gerne med alle der vil have en sludder. Forudsat at de selvfølgelig holder god høflighed i hævd.
I det hele taget går han meget op i høflig opførsel, som dog har det med at forsvinde, som øllet flyder indenbords.

Vi ses til et fantastisk Khypris Aar 1!

Kathrine-
Abel
Newbie
Send besked
den: July 10, 2012, 10:43

Enkefrau Dorothea Renate Heike er en holden og respekteret kvinde, leder af sit eget handelshus, Heikes Herligheder. Igennem livet har hun fået fire børn, mistet sin husbond og fået stablet et velrenomeret handelshus på benene. For et års tid siden mistede hun sin ældst fødte søn.

Desværre er enkefruen på det seneste gået hen og blevet en smule småsenil, og det sker ikke sjældent at hun køber brød to gange, eller ser efter posten to gange på en dag. Hendes helbred er ikke hvad det har været, men på trods af de mange gange det er rygtedes at hun lå for døden, trisser hun stadig rundt med sin stok.

En kvinde, der på trods af småsygdom og alderdom, dog stadig har sine stærke meninger og bestemt forstår at ytre dem!

Handelshuset var oprindelig fra Nuln, men blev nødt til at flytte forretningen andetstedshen pga. rygter om at de uautoriseret solgte dunkelsten.

Image

Sider: 1 [2]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.334 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.