For at være reelt Kejserligt må det "IKKE" være:
- Kaos-stjerner eller andre Kaos tegn.
- Ting som ikke eksistere i Warhammer verdenen såsom jagefly eller vaskemaskiner
- Æh, jeg tror det var det.
Kranier er en favourit. Kranier med glorier, vinger, kroner, sejrskranse, dolke igennem sig mm.
Derudover er det aller vigtigste at have noget der er sigende for din karakter, eller for dig (meta humor på tysk eller latin er ofte blevet brugt som teksten på tekst-strimlen).
Personligt foretrækker jeg mit renhedssegl med månen m. ansigt (sandsynligvis den onde måne Morrslieb), da den gik igen på mange af de gamle GW tegninger og igen på nogle hjelm designs i Empire at War settings bogen (tror jeg nok den hedder).
Og mht. tekst strimler er min favourit den gamle kroregning jeg har skrevet på tysk. Den er lidt sjov og jeg bruger den til de karaktere der ikke kan læse og skrive, men gerne vil være med på "moden".
Anyways, en hurtig inspirationsliste: En fisk, Gude symbol, En krone, Kranie, Løve, En Sol eller Måne, en Griff, En ørn (evt. med to hoveder), et timeglas, et tohalet komet, en hammer (evt. ghal maraz), tekst med mere.
Det er dog kun de allermest kejserlige ting der står i den liste. Hvis din karakter er en smed, eller har haft gode tider med en lille dværge kvinde, så kunne du evt. ha' en ambolt på. Eller hvis du er fisker, så en fiskestang. Det kan også være så abstrakt at du har striber eller prikker, muligvis endda et lille regnestykke.
Hyldester til andre nationaliteter eller deres guder, kan jo sagtens forekomme på Kejserlige segl, hvis der er en grund, som ikke behøver at være synderligt god.
Der er ofte ikke så mange der kigger ordentligt efter, så man kan skrive eller lave det mere fjollede ting der, og så gå at grine lidt over dem under spillet. Hø hø hø.
|
Login eller registrer
Enter your WordPress.com blog URL
http://.wordpress.com
Proceed