Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Du skylder...
Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
Indlæg Du skylder...
den: June 20, 2012, 22:19

De herre og damer...

Jeg skriver egentlig bare for at høre om der er nogen der kunne have lyst til at stå i den røde bog som skyldner hos kurtisane huset Casa di Bella...

Nogle der ikke har kunne betale for de tjenster de har fået.
Og som vi kunne få lidt spil med på den måde.

Hvis man vil være privat skyldner så skriv en PM, hvis du synes det kunne give spil at andre ved at du skylder så bare skriv her...

Du må meget gerne skrive en lille historie om hvorfor du ikke kunne betale og evt. hvad du frygter mest der ville ske i længden hvis du ikke betaler...

Husk at Casa di Bella er IKKE et horehus, der er ingen luder, skøger, hore eller billige kællinger... Det er fine, dejlige damer der underholder og ser dejlige ud...

- Jeanett

Det bliver piv frækt det her...

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

Christian-
Colberg
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Du skylder...
den: June 21, 2012, 08:36

Med risiko for at, endnu engang, at blive lyst i Ban, af flere fanatisk ortodoxe rollespillerer. Og uden at have fået tygget mig igennem alt det baggrunds materiale jeg har kunne opstøve omkring dværge i warhammer verdenen. Så melder jeg mig med glæde til dette, med mindre arrangørene ligefrem forbyder mig det.
Jeg vil med glæde betragte dette hus med " forhandlings venlig affektion" som en fast del af min ugentlige rutin, + ekstra i weekenden.
Så hvis I ikke race diskriminere, og jeg får lov at overleve længe nok, så vil en sådanne aftale, og 50% rabat fordi jeg kun er halv så......"lang" ;) Passe glimrende ind i min baggrund.
Hvad siger du og damerne til dette? (og arrangørene er det ok?)

Mvh
Colberg

Ps. Jeg kan godt selv med bringe en trappe stige hvis det er ;)

Andrzej-
Dziezyc
Newbie
Send besked
den: June 21, 2012, 15:11

Beklager min dovenskab, men det som Jeanett siger - bare om Tzarens Hof.. :)

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
den: June 21, 2012, 16:52

Andrzej din lille snylter.... :-P

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

Andrzej-
Dziezyc
Newbie
Send besked
den: June 21, 2012, 20:28

Tja, der er i forvejen mange der skrive ingame-indlæg, jeg tager det næste skridt... :)

Tomas Byg-
Jørgensen
Newbie
Send besked
den: June 22, 2012, 07:10

Hej

Det er da helt sikker at Kaptain Boris Bredside har en tåbelig klatgæld ved Tzarens Hof. Han er til gengæld løbende gæst der.

Mvh
Tomas

Kaptajn Boris "Bredside" Ehrlichmann

Andrzej-
Dziezyc
Newbie
Send besked
den: June 22, 2012, 07:49

Excellent... Har sendt en PM!

Jeppe-
Smaug-
Rasmussen
Newbie
Send besked
den: June 22, 2012, 17:19

Jeg forventer at bruge en del tid der. Kan i bestilles hjem til ens bopæl i spillet? (Seriøst)

Den gyldne glæder sig!

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
den: June 22, 2012, 17:35

Jeppe... Hvilket sted snakker du om... For det er min tråd som Andrzej åbenbart har adopteret.. Hvis man vil lege med Kurtisanerne så er der her man skriver hvis ikke så skrive en PM til Andrzej...

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.074 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.