Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: søger tovholderne for don grupperne
claus-
tvede
Newbie
Send besked
Indlæg søger tovholderne for don grupperne
den: July 9, 2012, 11:08

hej folkens
lige her på falderebet vil jeg se om tovholderne for de 3 andre don grupper og måske ranaldpræsten, vil være med til at lave et samarbejde i under spillet så spillet ikke bliver kørt skævt på den tileanske side.

for at sige det på en anden måde: vi mødes måske en gang om dagen for at finde ud af om konflikterne der er mellem grupperne er for meget eller for lidt og om der er andre ting som skal ændres på så vi ikke lige pludselig står med 3 grupper som "spiller bold" og en som "punktere bolden".

kontakt mig gerne her på tråden eller i privat besked så jeg ved hvad i syntes om ideen

hilsen claus tvede, tovholder for La Familia Vexator

Camilla-
Hegnsgaard
Newbie
Send besked
Indlæg Re: søger tovholderne for don grupperne
den: July 9, 2012, 12:29

I Costa er det Malene Grim som er donna og tovholder...

Jeanett-
Greve
Newbie
Send besked
den: July 9, 2012, 17:18

Man skal da ikke kontrullere rollespil på den måde... Det er jo ikke sjovt...
Går da ud fra at hver DON/DONNA gruppe har hver deres dagsorden for hvad de vil opnå... Alt andet må ske ingame...

The vice Mama in the house of courtesans... Casa di Bella... If you can afford one of my girls you are truly wealthy...

claus-
tvede
Newbie
Send besked
den: July 9, 2012, 18:07

jeg ved godt alle har en dagsorden, men jeg mener også alle skal have godt spil, derfor der her forslag.

Morten-
Tellefsen
Newbie
Send besked
den: July 9, 2012, 19:14

Jeg ved ikke om jeg er med på et offgame møde - det må du kontakte vores Don om (Astrid) - jeg bygger bare gruppen op til spillet. MEN jeg vil gerne følge kaffetraditionen om at man tager rundt til folk ingame i løbet af formiddagen - og drikker kaffe - og der kan man eventuelt slippe et enkelt ord ind hvis der er noget, der er gået galt - men grundlæggende synes jeg det handler om at man skal tænke sig godt om før man slår nogen ihjel. Det bør være sidste udvej.

Allan-
Davidsen
Moderator
Send besked
den: July 9, 2012, 19:39

Efter briefing giver vi folk 30 min til lige at samles og snakke før de går ned og går igang med spillet.

Der kan i jo evt. køre en forventningsafstemning osv.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.258 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.