Forum

Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1] 2
Forfatter Emne: Hvem er du og hvem hører du under?
Daniel-
Bliss
Newbie
Send besked
Indlæg Hvem er du og hvem hører du under?
den: April 17, 2012, 17:07

Tænkte at vi her kunne få folk til at lægge lidt op om sig selv, deres forretning og hvilken ridder de hører under.

Daniel-
Bliss
Newbie
Send besked
Indlæg Re: Hvem er du og hvem hører du under?
den: April 17, 2012, 17:19

Eduard Jean Vinchinuor

Den ældste i den store Vinchinour børneflok som sammen med min kære broder León, bestyrer og driver en vingård uden for byen. Et hårdt arbejde når vi også har så mange mindre søskende vi skal tage os af. "Men uden vin bliver ingen mand glad" (eller fuld)... vi laver stolt vores vin som vi gør efter vores bedste opskrifter.

Samtidig driver vi den pæne vinstue i byen ”Vin de la Dame Aimier” (den elskede Dames Vin) hvor vi sælger den vi brygger på vores gård.
Dette lille eksklusive sted er lige stedet for den kræsne borger, med god vin brygget efter de bedste Bretonske, Tileanske og Emperielle opskrifter; noget for en hver smag. En lille vinstue som er blevet kendt som her de "fine damer" opholder sig.
Her kan de fine tage et pust frihed fra byens travlhed med en lukseriøs service.

Michael-
Gärtner-
Nielsen
Newbie
Send besked
den: April 19, 2012, 12:43

Petit.

Herold, nar og hushovmester for Den Højtærede og Heltemodige Julien de Licorne-Blanche.

Engang en successfuld korn- og vinhandler i det stolte Brettonske land, men da Folkets Frelser Ridder Julien de Licorne-Blanche fik nys om mine bunker med guld var det ligegyldigt at jeg principielt set kun beholdt den 1/10 del af min indkomst til mig selv.

Der blev rettet bod på fejlene, mit guld blev indkasseret og jeg betaler stadig af på den ekstra skat der aller nådigst blev pålagt mig. Nu bliver mine gode evner dog udelukkende taget i brug for Den Gode Herre, som hans hushovmester og betroede bonde.

Petit tog med Ridder Licorne-Blanche til Khypris da Herren følte det nødvendigt.

Petit gør sit for at fjerne pinslerne fra de andre bønder, ved enten at tage de pisk der skulle påføres andre, eller at betale bøder af hans egen lomme.
Petit er dog også altid klar på at få ydet retfærdighed overfor hvad han anser for lovbrydere og sørger for at lade en evt. bøddeltjans gå på tur blandt folk af bondestanden, hvilket sikkert har givet ham et ry for sadistiske tendenser.

- Migal

Ann Sofie-
Smed-
Jakobsen
Newbie
Send besked
den: May 16, 2012, 15:01

Lili - Svært opfindsom daglejer med meget lidt at tabe.

For en evighed siden boede min søster og jeg i en lille luset flække lidt sydøst for en navnløs og ligegyldig landevej sammen med den stadig voksende familie. Vor fader havde planer om at sælge os begge med avlsformål til skomageren. Madelin og jeg besluttede os for, at landevejen var at foretrække. De følgende år overlevede vi ved at følges med handelskaravaner og tage det arbejde, der var: kartoffelskrælning, latringravning, brændehugning, grydeskrubning, ulvetimevagterne, postudbringning, hvad som helst andet end at slå sig ned og gro fast.

Khypris er mulighedernes sted, og min og Madelins chance for at vride lidt mere ud af livet.

Christian-
Gjelstrup
Newbie
Send besked
den: May 16, 2012, 22:23

Damiens er fulgt med familien Vinchinour til Khyppris af ukendte grunde. Han arbejder dels på Vinchinis Vingård, dels tjener han penge på tuskhandler og samarbejde med folk fra dukketeatret "det sidste bræt" som han har lært at kende godt fordi de er flittige kunder, han laver også "lidt forskelligt" ved siden af.

jeppeschmi-
dt hansen
Newbie
Send besked
den: June 11, 2012, 23:37

Noah Vinchinour

Noah er en ung, frisk og energisk knægt, han er en del af den store Vinchinour børne flok. Han er bonde på vingården uden for byen. Noah er en skarnsknægt af sjæl og sind hvilket kommer til udtryk i hans mange drenge streger og konstante forsøg for at slippe for arbejde både i huset og vinstuen. han er meget ambitiøs og overmodig, han synes han er meget bedre til alt det han ikke er så god og praler ofte om sine bedrifter både fra Khypris men også en sjælden gang om ting han udrettet i Bretonnia. Noah elsker konkurrence og siger derved næsten aldrig nej til en udfordring om det så er spil eller en brydekamp. Han er glad for vin og kvinder. Noah har også sine mere uheldige træk han får ofte nogle underlige krampe anfald eller muskelsammentrækninger alt efter hvad man lige vil kalde det. Hans mere kendte træk er trangen til at rulle sin kniv mellem fingre spidserne.

Frederikke-
Høyer
Newbie
Send besked
den: July 4, 2012, 02:20

Nathalie Camille Vinchiour.

Nathalie er den yngste i Vinchinourfamilien og arbejder der hvor familien nu lige har brug for hende. Hun er en ung pige, der elsker at lytte til historie, gå i naturen og opleve verdenen og folkene i den. Nathalie har det med at drømme og tænke sig væk til tider, og ser man bort fra dette, er hun en hårdtarbejdende glad pige, der prøver på at leve i nuet, frem for i fortiden. Nathalie er nysgerrig, lidt for meget nogen gange. Udover dette, kan Nathalie spille fløjte og hun sidder tit for sig selv og øver på den. Nathalie har et lidt ambivalent forhold til ild. På det ene tidspunkt elsker hun at sidde og kigge ind i flammerne, på det andet tidspunkt, frygter hun det.

Tror det var det der var om hende :)

Frederikke-
Høyer
Newbie
Send besked
den: July 4, 2012, 02:20

.

Magnus-
Saugbjerg
Newbie
Send besked
den: July 4, 2012, 14:05

jeg er her ikke

Alexander-
Linnebjerg
Newbie
Send besked
den: July 4, 2012, 17:09

Magnus er du bretonsk bonde? ;)

Sider: [1] 2
Mingle Forum by cartpauj
Version: 1.0.33.2; Side indlæst på: 0.383 sekunder.

Seneste indlæg på forum

Beskeder

Log ind for at se dine beskeder

Login eller registrer

Du kan logge ind med din Facebook, Google, Yahoo eller Wordpress konto.